Asistent Manager


 

Candidatul ideal

Căutăm o persoană dinamică, cu abilități de comunicare, relaționare, coordonare și muncă în echipă, cu orientare către rezultat. Ar fi de preferat existența unor skill-uri antreprenoriale și persistență în fața obstacolelor.

Sunt necesare cunoștințe de operare PC și studii superioare finalizate sau în curs de finalizare.

Cunoașterea unei limbi străine (engleză și/sau franceză) constituie un avantaj, dar nu reprezintă un criteriu obligatoriu.

Descrierea jobului

· Activităţi administrative: email şi operare pe calculator;

· Consilierea telefonică sau față în față la birou a clienţilor;

· Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor agenției;

· Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor;

· Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare.

Se oferă:

· Carieră pe termen lung: posibilitate de dezvoltare profesională și promovare în cadrul firmei;

· Training şi cursuri de specialitate;

· Mijloace de lucru moderne puse la dispoziţie, mediu de lucru profesionist, biroul fiind în centrul orașului.

· Ofertă financiară personalizată: venit fix și comisioane, cu posibilitatea de creștere continuă.

Despre companie:

Edil este o companie specializată în tranzacții imobiliare. Din 1991 și până în prezent ne ocupăm de furnizarea unui pachet de servicii imobiliare complet.

Obiectul de activitate îl reprezintă: tranzacțiile imobiliare, prognoze și evaluări imobiliare, consultanță pentru plasamente, administrarea proprietăților și a investițiilor imobiliare, precum și publicitate, promovare imobiliară, documentație pentru credite.

Tipul jobului: Cu normă întreagă

Salariu: De la 2.000,00RON pe lună


 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال